Tuesday, February 9, 2010

ntah la aku pon xtaw

lately ni cam gedik je cket2 nak marah. huhu. kalo aku masuk contact sports ni mst superb je peformance cuz pnohnye aty aku ngn perasaan mrh, benci, meluat, hasad dengki and etc. xtaw la ape je masalah aku, dah r nak abes sem, nak enjoy pon susa. knp la benda2 ni mesti jadi kat aku tyme2 nih?? dah r result test cam tah pape je. lame2 naek menyampah aku ngn sume benda. aku xske, aku xske, aku xske.....nak mencarot pon ntah la, dah xde aty nak mencarot. at last aku jgk yg sakit mulot mencarot.
so, memandangkan aku blum lg ade azam tahon baru ni ade beberape pekare nak dipertimbangkan:
1) nak jadi hard-core bitch yg aty dye sejuk sgt3
2)xnak fall in love sbb love tu melemahkan org je. knp tah ade certain org hadap sgt ngn menda nih?
3)nak jadi pempuan yg pentingkan keje b4 anything else.
ntok pgetahuan korg aku ni bukan la frust berchenta ke ape, berchenta pon x so nak frust ape nye. juz da puas syg org, letak org len b4 aku at last aku gak yg sakit aty cam babi. cam org len jgk, aku pon hope sgt2 pkare ni tercapai. wink~

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

s0mething to n0te

My photo
s0mewhere, republic of biatchess