Sunday, June 14, 2009

scenari0 of the day...!

kepenatan...xtaw nak describe camne lagi. assgment ade lg blum siap, baju belum kemas. esok da nak balik kL. what to d0..?? badan suda penat nih...huhuhu. boleh x baju2 tu kemas diri sendiri. berdikari sikit...

hari ini tak taw la sume cam xkne je. aku nak jadi cengeng, bak kate dafi sepanjang ari. perot da sakit cam haram ditambah pula dengan 'cilakerama' beberape pihak yang menganggap aku bersalah atas certain2 hal yang honestly, aku pon xtaw ape dye. sorry to say but, i have the right to defend myself. memang aku xtaw plak. yang sakitnye aty, aku at first nak settle kan pekare ni. tapi setelah aku dapat taw ade pihak2 tertentu yang membuat pakatan rahsia kat belakang aku terus xde m0od nak settle kan.

lantak la. tak mati pon kalo korg satu asrama ke menyampah kat aku. bukan korang yang bagi aku makan plak. kesah ape aku. nasihat aku kat seseorang yang aku anggap cam adik sendiri ni plak, tolong la jgn nak lepas diri sendiri dengan meletakkan beban salah ko kat orang laen.

have respect to others. i was just trying to help you. guess you took it too far. bukan dengan cara tarnish name aku or orang laen pilihan yang baik ye. xtaw la nak cakap pe. right now, i hate you from the bottom of my soul. sudah la dengan 'cilakerama' korang yang useless tu.

aku da rase bosan plak try nak pertahankan pandangan orang pd clique kte ni. guess i don't care anymore. lame2 aku rase betol jgk ape orang cakap selame ni.

ntah la, pedih plak aty aku ble korg wat aku camni. aku taw la tak teruk mane situation aku berbanding kanak2 kat somalia yang susah nak dpt makan 2.

mle2 aku sayang kat korang. aku rase aku patot bagi chance untk diri aku sayang kawan2 aku. aku xkesa sgt ble aku breakup dulu. at least aku still ade kawan2 aku. boyfriend 2 bukan la sehebat kawan2 aku, setia cam kawan2 aku. tapi ble korang da wat camni, ntah la ape perseption aku. rase lagi sakit aty ble korang wat camni.

wat mase ni aku xnak la dengar pape explaination. tu pon if korang penah terniat nak bagi. untuk orang tu, yang cakap aku tipu dye tu, aku nak bagi taw 1 pkre. aku bukan budak2 tadika yang xtaw nak menipu. nak bndgkan dengan korang, aku lg hebat bab2 menipu ni. jarang la aku nak bagi kantoi. if aku bagi tu means memang bukan niat aku nak menipu pon.

up to you la nak nilai aku camne sekarang. yang penting aku da x kesa ngan ko. bye!


No comments:

Post a Comment

Blog Archive

s0mething to n0te

My photo
s0mewhere, republic of biatchess