Tuesday, June 30, 2009

password2 =p

memandangkan berlakunye 1 drama ketika aku nak cari buku kat libry pagi tadi, situasi tu bagi inspirasi kat aku untuk post menda nih (pst: bukan la dramatik mane pon ok) haa...kisahnye bermula dari zaman aku nak masuk matrik dulu....(flashback2)

mse nak wat bank punye card for the first time, aku dengan sangat bahagianye g la bank. akhirnye ade card sendiri tu...! macam bese la, kne ade pincode kan, ala2 password gitu. haa...dari sini la bermulanye drama password.

macam2 benda dalam idop kte yang gne password kan, contohnye nak bukak inbox message dalam tepon, laptop, diary bagai....certain orang gne password. cam aku, ermmm...system opac, kad2 bank aku, mespes (myspace), email, ym...haaa...2 sume aku gnekan password yang berbeda...ha, nak jadikan drama percume, aku nih bukan ingat sangat bende2 nih. contoh cam email aku, haaaa...aku gnekan name seseorang yang aku ske la perwatakan dye. majority aku gnekan orang laen as password aku. hahaha. orang yang korg xkan expect la kan, kalo x haram jadah aku nak ngaku kat blog nih.

eh, senanye aku nak cte menda laen. memandangkan aku xsimpan rekod bertulis pasal password aku nih, kerap kali la aku konpius ne 1 password untuk ni, itu. hahaha. jadi kadang2 sampai jamned computer libry tu diwatnye. hu3. kalo kuar duit tu memang memalukan la, cam aku ni pencuri plak nak kuarkan duit gne kad orang laen.

conclusionye...aku rase la, better kalo stick to 1 password yang orang taleh figure. sebab password2 ni agak bahaye la kalo orang taw.

2 comments:

  1. aku setuje...
    stick pd yg 1 bring goods but x best...
    dlm hal ko aje lah (password)...
    sbb buat otak ko serabut cam rambut ko biler x disikat...

    yg x best nyer kalo bg haku lah (bab jantan)...
    x dpt nk skandal reramai,
    ape brg maen 1, bowrink !!!

    ReplyDelete
  2. bodo ape ko apply situ plak...
    hahahaha...

    ReplyDelete

Blog Archive

s0mething to n0te

My photo
s0mewhere, republic of biatchess