Monday, June 22, 2009

ni aku xengat sape tag

1. Bekas kekasih saya adalah:
urmmmm....ntah la. ade ke??

2. Saya sedang mendengar:
fatin dan dafi membebel...mereka kate: sidai kaen pakai tudung. maybe sebab pempuan buduh yang separoh telanjang tu pny pasal bdk tu kne pakai tudung mase sidai kaen cean.

3. Mungkin saya patut:
lempang je pempuan tu

4. Saya suka:
tido

5.Sahabat-sahabat baik saya:
chaba, chomel hahahaha...xle. mereka je yang taw sape

6.Saya tak paham:
ape fatin tengah cakap sekarang


7.Saya kehilangan:
chaba selama seminggu...xpayah datang balik pun xpe.

8.Ramai yang berkata:
amelia ni keras aty, keras pale...ceh, xtaw ke tengkorak memang keras ngok! aty kat dalam plak so, aku xtaw la keras tak


9.Makna nama saya:

amelia~ ayah kate xtaw...ape ayah ni. men rempit je letak name. hahaha. dlm greek mksdnye gigih berusaha. tipu je mksud tu. aku malas je.


10.Cinta itu adalah:

ntah. aku xtaw plak. cikgu xajar plak. tapi fatin kate chenta itu buta. kalo buta camne nak f*** dafi lak kate rabe suda...

11.Di suatu tempat, seseorang sedang:
mengexplain kan kepada aku ape itu chenta. tapi aku xdengar pon. actually malas nak type. panjang dye cakap.


12.Saya akan cuba:

cabot braces fatin!!! hahaha


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud:
nothing last ok....

14.Telefon bimbit saya:
fatin cakap dye punye rosak...tapi ni aku pny blog, sebok je fatin nih. tepon aku atas katil. xtaw model pe.


15.Bila saya terjaga dari tidur:
alah...mimpi tadi best la....nak smbg balik


16.Saya paling meluat:
ni kalow nak list down banyak nih. larat ke nak bace


17.Pesta/Parti adalah:

yang tu kne control la...hahaha. mcm di bwh pengaruh alkohol nanti.

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:

kalo orang tu saye panggil binatang leh kire x..?? tapi dye x cute.

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
ntah la...sume cam buhsan je

20.Hari ini:

sgt meletihkan. tido cam ape je tadi

21.Malam ini saya akan:

kemas barang2 saye. ceh malas plak...

22.Esok pula saya akan:
basuh baju...nih seyez nak wat

23.Saya betul-betul inginkan:

seorang cape crusader untk saye...hahaha. plz2


24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:

omg! seminggu aku xcuci muka cam pempuan gila dah muke nih...


25.Pusat membeli-belah atau arked permainan: depends la...

26.Makanan Barat atau Jepun:

barat...he2. aku xmakan ikan. mostly makanan jepon de ikan


27.Bilik yang terang atau gelap:

terang la...mane nampak kalo gelap. hahaha. dafi kate aku lucah. sampai aty. 28.Makanan segera adalah: senang dimakan

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

ntah ape yang aku cakap tadi ngn dorg. x ingat plak...

30.Siapa yang anda nak Tag?

sesape la yang terase nak kne tag

2 comments:

Blog Archive

s0mething to n0te

My photo
s0mewhere, republic of biatchess